Friday, August 14, 2009

Aku,Mucuk Dan Mc Donald....

Mucuk gan aku suka makan McDonald hahaha ader geng rupanya aku sbb aku suka mkn McD sejak daripada aku sekolah menengah lagi...Jadi setiap bulan, sekali atau dua kali kitaorang akan makan McD ni.... menu aku macam biasa SPICY CHICKEN McDELUXE ataupun AYAM GORENG McD...kadang2 aku order BUBUR AYAM McD....Tapi Mucuk ajar aku makan FILET-O-FISH..aku takut juga nak cuba sebab aku tak tahan bau hanyir ikan...hahahaha tengah malam pada satu malam aku berjaya mencuba dan menghabiskan seketul FILET-O-FISH... kelakar masa tu Mucuk tengok muka aku makan sambil ketawa dia kata COMELNYA...malu sangat... Dia kata mcm lapar sangat tengok aku mkn hahahaa...

Kalau zezaman aku bebudak lagi biasa nak makan McD kenalan datang outlet McD sendiri tapi...sejak kerja ni aku belajar lagi satu benda service yang ditawarkan McD iaitu McDELIVERY.. Tapi aku begang betulla kat rumah Desa View aku ni service
McDELIVERY tak ditawarkan dengan alasan ''untuk keselamatan pemandu2 Delivery kami, pihak Mcd tidak membuat penghantaran ditempat cik!!!!! What!!! begang betul aku!!!! aper ni..'' agak2 aper kowang rasa bila diberitahu macam tu???? !£$%£^^&*><$%

Tanggal 31 Julai 2009,lepas duit KPI masuk (walaupun kpi aku tak masuk) aku dok memekak kat telinga Mucuk (merengek ala2 manja) kata lapar...Mucuk dengan baik hati suruhla aku order McD..wahhh ucuk cita ulam mendatang......dengan pantas aku mendail la number
service McDELIVERY...1 300 13 1300.... malam tu aku order large PORIDGGE, air REBINA dan Mucuk order 9 Ketul NUGGETS.... aku call pada pukul 11.00 mlm lebih kurang...lepas aku pot pet pot pet borak gan Mucuk siap aku pg mesin ATM keluarkan DUIT lagi tengok tak sampai2 lagi McDonald...hurmmmm aku sabar lagi ni....dah setengah jam aku tunggu...45 minit menanti...ehhhh dah satu jam..sejam lebih sikit....Mucuk pun dah naik angin dia suruh call McD balik tanya kenapa lama sangat....Aku pun call...dia kata ader patut dah sampai...budak careline tu cakap on the way...Mucuk pun HANGIN aku lagila terus RIBUT..terus cancel order...tak dan beberapa minit berlalu sampaila budak McDELIVERY tu....Kitaorang pun cakap dah 'CANCEL ORDER'... lepas tu Mucuk buka website McDonald dan aperlagi Mucuk memberikan komen terhadap services yang tak best ni...Ikutkan ni pengalaman Ke2 jadi mcm ni..Sebelum ni terjadi masa order dengan Yong... adoi...kali ni aku memang dah tak leh nak BERSABAR lagi....

''Masa mucuk Demam last week tetiba ader dapat call dari orang McD berkenaan komen yang Mucuk bagi..tapi yerla Kesian budak yang call tu kena marah dengan Mucuk..Yerla KACAU orang TENGAH DEMAM... maafla adik oiitt kena marah dengan Mucuk...budak tu try call beberapa kali lagi tapi Mucuk tak angkat call sebab dia mals nak diganggu katanya...''
Tetiba 14/8/09 orang McD call lagi sekali...minta maaf semualah...pastu dia mintak Mucuk tarik balik KOMEN mucuk tu....DAN yang paling BEST SEKALI tu dia siap offer nak bagi McD free yang kitaorang cancel hari tu....hahahaa SERONOKnya dapat makan sebab dah lama tak makan McD dan kebetulan kitaorang memang tengah budget sebab dah akhir
BULAN heheeh BESTNYA.....so mlm tu dapatla makan McD free....
'' Dan yang paling SYOK juga dia, budak McD tu kata lepas ni kalau nak buat tempahan terus jer cari agent nama dia SHAHRIL....'' hahaha bestnya...harap2 lepas ni McDonald dapat tingkat servicenya...BUKAN SENGAJA kitaorang nak MARAH-MARAH ni sebab kitaorang pun tahu SAKITnya mcmner bila KENA MARAH dengan Customer ni... WINK..WINK... kat bawah ni...aku sertakan gambar McD percuma yang kitaorang DAPAT...

TERIMA KASIH McDonald...







1 comment:

~Photo Freak~ said...

wah best nyer...kalau marah2 dapat free makan....!
adv ar ayong wat mende yg sama ain...!
hahhahahah...
ala McD nih mmg cerewet sikit...
dulu order dah siap bagi alamat punya lah panjang lebar lepas tuh buleh antar alamat lama....macam apa jerk....kalau desa view tower dier tak nak antar mmg layak kne bom ar carelines die tuh...!