Thursday, July 22, 2010

Cuti dan Cuti.................


Lama dah aku tak update blog ni.... sebenarnya banyak benda yang aku nak cerita tapi sebab kengkagan waktu aku tak sempat nak update semua...... arini aku nak mulakan percutian tak dirancang ke Genting Highlan bersama Mucuk, Dean,Kamal gan Wana...weeeee sangat seronok walaupun Mucuk baru alik kerja tapi dia layan juga.... Jom kita explore gambar2 kami bercuti......

dalam perjalanan ker Genting....



dengan Mucuk nak ker outdoor park....



aksi spontan dari Mucuk and Dean





hanya bertiga yang berani...Aku, kamal dan Wana




menunggu giliran....




bersama Wana




hehehehe...cute tak




kamal n Wana...




happy always together....



habis sudah perjalanan yang memenatkan.....tetapi kami sangat gembira dan Gembira....terima Kasih semua....muah2..... love you all...

No comments: