Thursday, May 5, 2011

tempat impianku....

tempat impianku....

Hai Semua….tentu semua ada tempat impian yang ingin di lawati.Begitu juga dengan saya, saya menpunyai impian untuk menjejaki di tempat2 ini…alangkah bahagianya hehehe harini entry saya pasal tempat yang saya ingin saya melawat. Cita2 tu ada tapi tu lah banyak kesukaran dari kesennangan untuk menjejakinya…hurmmmm harap impianku terkabul…aminnnn


Disneyland, Hong Kong


Bandung, Indonesia


Pulau Sipadan, Sabah



Jepun


Pulau Nami, Korea


Disneyland, Hong Kong

Kenapa yer saya nak pergi sini…sbb saya mmg teringin nak tgk watak2 karton di DFesnyland sbb nak pg Toronto tak mampu, Jepun pun tak mampu…Nak pergi sgt2 sbb kawan2 kata best sgt…tapi klu tak dapat pergi Hong Kong pun tak per dapat pergi Universal Singapore pun dah ok.hehehe mesti seronok dapat jumpa watak2 katon….

Bandung, Indonesia

Bandung ni dah lama sgt2 nak pergi dari tahun 2009 dah berangan2 nak pergi sana, tapi tahun ni lagio terujala sbb berangan nak beli barang2 untuk majlis…. Angan belum tentu jadi hehehe tapi mmg nak sgt merasa shopping kat sini….


Pulau Sipadan, Sabah

Antara pulau tercantik dunia, masakan saya tidak mahu jejakinya. Azam memang ingin jejak ke sini. Kalau tak dapat masa skang ni dapat pergi honeymoon kat sini pun okey juga hehhehe tenang jerk tengok tapitula dengar kata nak masuk sini pun agak susah dan agak mahal. Hurm bestnyaaa….


Jepun

Tahu tak ni la tempat yang dari saya kecil nak sangat pergi…saya nak sangat tengok dan pegang bunga sakura. Cantiknya saya suka sgt tgk cerita Jepun sbb view dia sangat2 cantik.


Pulau Nami, Korea

Fenomena winter sonata takkan hilang kerana kecantikan tempat dia saya memang jatuh cinta di Palau Nami Korea.sunggu indah ciptaanNya. Memang teruja jika dapat menjejaki di sini. Bestnya…. Dan paling best saya nak bina patung ais saya sendiri seperti dalam cerita winter sonata. Alangkah romantiknya….

No comments: